Benim için hazırlanmış olan yazgıya boyun eğemiyorum,en yüce bilincim bu adaletsizlikle yaralı, yaşayışımı bu yeryüzündeki her türlü yaşayışın gülünç kurallarına uydurmaya yanaşmıyorum..
Yaşam "herkesçe oynanacak bir ortaoyunu " olarak görüyordu.Ama , ölüm kız kardeşine ,ben toprağın altına gideceğim,sense güneşte yürüyeceksin diye bağırır.