Daha demin miydi neydi,beyaza bindik, şimdi siyaha...Olur mu bu ? Hem ben Fenerbahçeliyim.Oysaki şimdi Beşiktaşlı odum.Buna düpedüz din değiştirmek denir...
Bütün ışıklara karşı geldi
yaptığım bu mum
Neyin nereden nereye geçişiydi
aktığım o kum
Bir aydınlık geçit,bir kedi
sakladığım o kurum
Zamanın ötesinde bir şimdi
sakındığım bu durum.
Kırılmış binlerce cümleyi
Tamir ediyorum
Ay'ın ışığı altında
Bakıyorum yoksun yine
Ne cümle de adın var
Ne nokta da
Bir veda bile etmemiş gözlerin
Karanlığıma.....
Ş.B