İnsan kendilerini zıtlarıyla karşılaştırarak tanımlarlar; tabii kendilerini karşılaştırdıkları 'öteki' kişi kendilerinden daha aşağı, daha anormal, daha tuhaf olan insanlardı.
...
Ötekileştirme sürecini kullanan insan, diğer insanı aşağılayarak, kendini normal olarak tanımlar.