SPOİLER İÇERİR!
Kitap genç adamımızın ağzından, Wilhelm adında hayali arkadaşına yazdığı mektuplarla anlatılıyor. Akıcı bir kitap ve tüm geçtiği yerler hayal edilebilir. Kahramanımızın, Lotte'ye karşı duyguları başlarda derinden hissedilmiyor ancak Lotte'nin kentinden ondan uzak kalmak için bir süreliğine ayrılıp geri döndüğü zaman anlıyoruz ne kadar bağlı olduğunu.
Bana kalırsa bu kitap zamanın ötesinde, Werther'in duyguları bana o kadar tanıdık geliyor ki! Yazıldığı döneme baktığımızda ve Goethe'nin yalnızca 2 haftada böyle bir kitabı yazdığını düşündüğümüzde gerçekten kitaba bir kez daha hayran kalıyorum.
Ayrıca bu kitapta insanın içine dokunan öyle güzel sözler var ki, kaleminizi yanınızdan ayırmayın :)
İyi okumalar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!