Zaten her şey geçip gider.Geriye sadece kozmik güç ve madde kalır, onlar da ebediyen
devam edecek, sonu gelmez bir akış içinde birbiriyle itişip çekişecek o ölümsüz tipleri ortaya çıkarır: rahibi,askeri ve kralı. Çağların bilgeliği, şu bebelerin ağzında nasıl da dile geliyor...Kimisi savaşacak, kimisi yönetecek, kimisi dua edecek.