Bazen bi başlarsın muhabbet etmeye, ne zaman sabah olmuş farkında varmadığımız kişiler olur.
Peki konuşa konuşa söz biter mi? Ne zaman biter? Bitmemesi için napmalı?
Söz bitmedi diyelim, sohbetin kalitesi nasıl evrilir?
Bazen birinden bir şey duyarsın ya da bir yerde bir şey okursun ve 'bunu benim daha önce söylemem gerekirdi' dersin ya.
Peki soruyorum, böyle bir fikri kendin bulmuşsun gibi arkadaş ortamında sattın mı hiç?