Pınar

Pınar
@Pinarrr73
"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''

Pınar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.·
3 günde okudu
·
2019 5. kitabı
Oğuz Atay
8/10 · 33,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gördüğün gibi yalnızım, hep yalnız...
Hayat olduğu sürece umut da vardır, derler…
"Gözlerimi kapayabilir, kulaklarımı tıkayabilir, ama düşünmeden edemezdim."
Mezarına çiçekler diktim... Her bahar dikiyorum, çiçekleri çok severdi...