Onun kâhya oluşu alnında üçüncü bir göz çıkartmayacak ya! Burnu da altından yapılmadı ya! Onun burnu da benimki ya da herhangi bir insanın burnu gibi normal. Burnuyla yemek yemiyor ya da öksürmüyor, herkes gibi koku alıyor ya da hapşırıyor. Bu gizemin içine girmek istiyorum... Bütün bu sınıf ayrımları nereden geliyor?