-“Söylesene,” dedi, “sence sefil haldeki biri mi, yoksa mutlu biri mi daha iyi adak adar?”
-“Mutlu biri elbette.”
“Yanlış.” dedi. “Mutlu biri kendi hayatıyla meşguldür. Kimseye minnet borcu olmadığını düşünür. Ama onu soğuktan titret, karısını öldür, çocuğunu sakat bırak, o zaman dualarını duyarsın...”
“-Dünya niye bu kadar kötü biliyor musun?”
“-İnsanlar sadece kendi işlerini düşündükleri, ezilenlerin hakkını koruma ve suçları ortaya çıkarma zahmetine girmedikleri için.”