Ey ırak Zamanlar!
Aşk ve Neşe'nin perest olduğu,
Ve hiçbir şeyin iffetsiz kabul edilmediği zamanlar:
Yoktu Gözü Çıkmış Tamah,
Ne de Dudakları İncelmiş Haset,
Ne de Patlayan Öfke,
Ne de Büklüm Büklüm Sefahat;
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kıskıvrak yakalayın yaşamın ruhunu ve bağlayın
Onun çağıldayan neşesini tok sesli tellerimize!
Dünyanın bütün besleyici lezzetlerini bağlayın ki
Versin onlar bize mutluluk, tadalım Los'un köpüklü şarabından!
Ve gülelim savaşın yüzüne karşı,
Küçümseyelim zahmeti ve dertleri,
Zira mutlu anlarımızda tazelenir neşenin gün ve geceleri.
Beş pencere aydınlatır dehlizine kısılmış İnsanı: Biri sayesinde hava solur,
Biri sayesinde işitir feleklerin nağmelerini; biri sayesinde ebedi bağ ve bahçeler
Serpilir, üzümlerinden rızıklanabilmek için; biri sayesinde bakıp da
Görür küçücük bir kısmını ebedi dünyanın, her daim büyüyen;
Biri sayesindeyse kendisi çıkıp gider dışarı ne zaman istese; ama yapmaz bunu,
Çünkü kaçak zevkler tatlıdır ve gizlice yenilen nimet lezzetli.
Söyle bana, ızdıraplarla dolup taşan biri için nedir gece veya gündüz?
Söyle bana, nedir düşünce denilen ve nedir onu meydana getiren?
Söyle bana, nedir neşe denilen ve göverdiği bahçeler hangileridir?
Ve hangi ırmaklarda yüzer elem? Ve hangi dağların üzerinde
Eser hoşnutsuzluğun gölgesi? Ve hangi mekânları yurt tutar sefiller,
Unutulup gitmiş dertlerden sarhoşlar ve buz kesen kederin mahpusları?
Söyle bana, çoktandır unutulmuş düşünceler nerede barınır da çağrılınca çıkagelir?
Söyle bana, nerededir meskeni eski sevinçlerin? Ve nerededir senin kadim aşkların
Ve bir daha ne zaman tazelenecektir onlar ve unutulmuş zulmetleri ne zaman geçecektir,
Ki kat edebileyim uzak, çok uzak zaman ve mekânları ve getirebileyim
Mevcut elemlere teselli ve ızdıraplı gecelere huzur?