Hep başkalarının istediği gibi yaşadık,
ne düşünürler diye düşünürken kendimizi düşünemez hale geldik,
heves ettiklerimize geç kaldık.
Bazen nasihatlar çok güzeldi bazen de dinlendiği halde mide bulandıran cinsten.
Her zaman bembeyaz olsada hikayelerin başı, ortası karamsarlık, sonu simsiyahtı bazen.
Demem o ki alın elinize kaleminizi, doğrusu da sizin olsun yanlışı da, kadere yazılmayanı kağıtlara yazın sizde..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçek sevenler hep imkansızlarına vurulur,
imkansızlarına bağlanır hep. Sanki bu sevgi denen şey hep acı çekmekten ibaret, güzel bi yanı yok. Gel onu bir de sevene sor. Bir insan sevgisizliğine rağmen nasıl güzel sevilirmiş, nasıl mutlu olunurmuş sor anlatsın sana.
Bazen geri adım atmak gerekirmiş, mağlup gelsen bile gitmeliymişsin. Öylece arkana bakmadan attığın her
adımda gözyaşı dökerek uzaklaşmalıymışsın. Sonunda üzülsen bile, hakettiğin değeri görmeyene kadar dönmemeliymişsin..