Ama insanlar hâlâ,sanki bu hayatı nasıl zorlaştırabiliriz,nasıl çekilmez hale getirip mutsuzluğa neden oluruz diye,gece gündüz düşünüyorlar,sürekli bunun için uğraşıyorlardı.
Kimi insanın yüreği karanlık,kimininki aydınlıktır.Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme,herkesin de iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım,insanlara karşı kendini koru!