Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı , gene aynı şekilde , fakat her şeyden habersiz , yaşayıp gidecektim . Sen bana , dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu , benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin . Bunu sonuna kadar götüremediysen, kabahat senin değil . Bana hakikaten yaşamak imkânını verdiğin birkaç ay için sana teşekkür ederim. Böyle birkaç ay , birkaç ömür kıymetinde değil midir ?