Morug

Morug
@Pis_Morugun_notlari
birileri beni kötü anlatırsa onlara inanın beni de rahat bırakın.
Bunu buraya yazmak ne kadar doğru, bazen emin olamıyorum. İnsanın kendi içinde savaştığı duyguları böyle açıkça dökmesi tuhaf geliyor ilk başta. 'Benim hislerim kimin umurunda ki, insanlar neden benim gece yarısı yaşadığım bu tuhaf karmaşayı bilmek istesin?' diye düşünüyor kapılıyor bazen insan. Ama belki de burada hala empati kurabilen, ruhu ruha değen insanlar vardır Bu gece uyumaya çalışırken, sadece 15 dakikalık kısa bir uykuya dalmışım. O kısacık anda nefessiz kaldığımı, adeta öldüğümü hissettim, gözyaşları içinde uyanıp biraz düşündüm. O karmakarışık halimle aklıma gelen ilk şey sevdiklerim oldu. Sevdiğim birisini kaybetmisim gibi hissettim Meğer içimde ne büyük bir kaybetme korkusuyla, ne derin bir kaygıyla yaşıyormuşum.İnsan en çok canı yandığında anlıyor kalbinin kimler için attığını
Morug
Düşüncelerinizi dışa vurmak ilk başta savunmasız hissettirebilir ancak duygularınızı paylaşmak, yükünüzü hafifletmenin ve anlaşılmanın en etkili yoludur. Her insanın hissettikleri değerlidir ve bu içsel savaşı kelimelere dökmek, kendinizi tanımanız için çok önemli bir adımdır. “Herkes kendi savaşını veriyor, aslında bu farkındalık her ne kadar şu an için size ağır, sancılı ve yorucu gelse de, aynı zamanda kendinizi ve değerlerinizi çok daha net görmenizi sağlayan kıymetli bir aydınlanmadır. Yaşadığınız bu derin duygu yoğunluğu, insanın kendi iç dünyasında saklı olan bağları ve savunmaları fark etmesi için genellikle bir dönüm noktasıdır, sevdiklerine sıkıca sarıl yoksa toprak çok soğuk, dikkat ediniz kendinize.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.