Çok ilginç bir kitaptı başta dalga geçerek okurken gittikçe hayrete dönüştü bu hal Okurken o kadar şaşırdım ki. Kesinlikle okumalısınız. İnsan aslında evrenin küçültülmüşüdür diyor ve bunu bir çok örnekle çok güzel anlatmış. Yazgıyı gezegenleri hastalıkları kutu bir çok şeyi anlatmış öyle güzel bir kitap ki. Belki de okuduğum en ilginç kitap. İyi okumalar var olun
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel bir hikaye. Stefan Zweig’in birbirinden güzel bir sürü öykül kitabından birini daha bitirmiş bulunmaktayım. Okudukça bağlanıyorum bu müthiş yazarım ustalığına. İyi okumalar. Var olun
Hazır okullar tatil edilmişken kendime Harika bir okuma programı uyguladım Sabahtan akşama akşamdan sabaha kadar okumak Var mı bundan daha güzel Çalıştığım günlerde nasıl da çırpınırdım okuyacak bir vakit bulabilsem diye Ama öğretmen olunca ya da fazla boş vakit içermeyen bir mesleği olunca okumak için kalan vakit az oluyor
Kitaplara olan susuzluğum hiç bitmiyor okudukça daha da artıyor sanki
Ama iyi ki böyle sevgili okur çünkü okumak bizi karanlığın kötülüğünden koruyor kalbimizin insan kalmasını sağlıyor
Varolun...