Bir kaç kez okuduğum bir kitap, sayısız kez de filmini seyretmişliğim var, genelde filmler kitapları kadar güzel olmuyor ama ben filmi de beğendim.Kitaptaki yerlere gerçekten gittiğimde herşeyi elimle koymuş gibi bulacağımı düşünüyorum. Kitabın kurgusuna ve sürpriz sonuna (dan brown bunu her kitabında yapıyor zaten) diyecek yok,tavsiye edilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok beğendiğim bir kitap, daha bir çok kereler okuyacağımı düşünüyorum,başucu kitabım gibi bişey,bazı konular hakkında farklı düşünmeye başlayabilirsiniz,okuyup görmek lazım,anlatılmaz:)