Korktuğum başıma geldi -daha doğrusu başıma korkulacak bir şey geldi. Karşımda yıllardır boş duran ( hep de böyle olur…) eve birisi taşındı.Aynı dünyada, ülkede, sokakta oturduğumuz yetmiyormuş gibi, tam karşımda duran biri var artık. Görür görmez nefret ettim. Sabahları erken kalkıyor; yiyor, içiyor, gazete karıştırıyor (ulaştırma bakanının adını bilecek kadar kültürlü olmasından korkuyorum). Boyu posu yerinde; ama, nasıl olsa, aynada hep yüzüne bakıyordur. Ve en kötüsü, bir KUŞBAZ. Dama çıkıyor —duaya başlıyorum —, düşmüyor. Dama çıkıyor —yalvarıyorum—, düşmüyor.Bu adam ile ben aynı çorbada kullanılabilir miyiz? Aynı çorbada eriyemeyiz bile. Peki niye karşımda oturuyor? Ona sormak istediğim bazı sorular var.
…