İlk kez Refik Halid Karay okudum ve Türk öykücülerini çok seven biri olarak bu geç kalmışlığa üzüldüm. Oldukça akıcı ve keyifli bir anlatımı var. Bazı öykülerinde erotik bir hava var, bazılarında ise ince bir komedi. Sonuç olarak güzel bir tat bıraktı dimağımda.