Piysofkeyk

Piysofkeyk
@Piysofkeyk
“𝐵𝑖𝑟 𝑏𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑟𝑑ı𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑏𝑒𝑛’𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑐̧𝑒𝑟𝑖”
zor zamanlarda nelerden güç alırız?
İnsan ancak dostlarıyla ayakta kalır ama hakiki ve ebedi dostlarıyla. Hayatın anlamı da budur. Dostunuz yoksa bedbahtsınız demektir. İnsanın insana sahip çıkması, yardım etmesi kadar değerli şey azdır. Bunun mümkün olmadığı yerlerde , insanlar bir bakıma esaret altındadır.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya ilim ya zanaat öğrenin, ikisi de sizi ne olursa olsun ayakta tutar.
Yüzünüz her zaman yaşadıklarınızın aynasıdır.

Piysofkeyk

, bir kitap okudu
9/10
·80 syf.·
2024 37. kitabı
Özdemir Asaf
8.5/10 · 29,6bin okunma