Biliyorum ki, toprak katı ve tabiat zalimdir ve insan cinsi bozuk bir hayvandan başka bir şey değildir.Biliyordum ki, insan hayvanların en kötüsü, en bayağısı ve en az sevimli olanıdır.Evet, bilhassa en az sevimli olanıdır.
Sakın ola bir kadının erkekten geri yahut eksik olduğunu sanmasınlar! Ayrımcılık yapıp insanı insana üstün tutmak biz kullara özgüdür, yoksa Allah'a değil.