Dünyada bir şeyler olup bitiyor.
Hepsi senin yüzünden!
Farkında mısın?
Senin yaptıkların ve yapmadıkların yüzünden dünyada hep bir şeyler olup bitiyor.
...
Sen diyorum sana, sen!
"Bu dünyada olup bitenlerin
Olup bitmemiş olması için
Ne yapıyorsun?
Maaşını alır almaz kırkta birini zekât diye ayırıp bir fakire gönderen hocanın ellerinden öpesim geliyor. hocam zekât böyle verilmez, seneden seneye hesaplanır, nisap miktarı var,bilmem nesi var diyen bir çokbilmişe verdiği cevap geliyor aklıma, gülüyorum: "O zekât vermek istemeyenler için evlâdım, verecek olan böyle de verir"