Geçen sene Izmir'de okuyan bir arkadaşımın ziyaretine giderken tesadüfen bir dinlenme tesisinde gördüğüm ve uzun zamandır okumak isteyipte bulamadığım bir kitaptı Simyacı.Neyseki gördüğüm gibi vakit kaybetmeden oracıkta aldım ve otobüse biner binmez büyük bir heyecanla okumaya başladım cok akıcı olmalıydı ki kitabi bir kaç saat icinde okuyup bitirdim bitirmesine fakat sonunun gelmesini istemediğim bir yandan da okudukça sonunu heyecanla merak ettigim nadide eserlerden biriydi Simyacı.
Kitabı okurken;
Aslında rüyalarda hayallere ulaşmanın bir işaretidir diye düşündüm, bizimde kişisel menkıbelerimiz rüyalarımızın bir ücrasında bizi bekliyor olabilir...
Açıkçası okurken farklı ve güzel duygular canlandı içimde. Kitabın sayfalarını her bir çevirişte insana umut vaad eden güzel şeyler canlanıyordu gözümün önünde.
...
Öyküdeki gencin kişisel menkıbesi uğruna verdiği mücadelesi, tanıştığı insanlar ,içinden geçtiği sürükleyici bir o kadar tehlikeli maceralar ve en son mutlulukla biten bir aşk hikayesini içinde barındıran bir kitap...Güzeldi.İyi ki tanıdım, okudum seni Simyacı. :)