Sen kalacaksın kimse bilmeyecek
Ve kimseler görmeyecek seni,
Yaşayacaksın gözlerimde
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal Lavinia
Bakacaksın, benzemiyor
Gelen günler geçenlere,
Dalacaksın.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin Lavinia
Bir gün, tam anlatmaya..
Bakacaksın,
Gözlerimi kapayacağım..
Anlayacaksın Lavinia
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia..
Dostoyevski, Budala’sında;“Senden kaçtı çünkü seni ne kadar çok sevdiğinin farkına vardı. Senin yanında olmaya gücü yetmedi. Böyledir insanoğlu korkar” der. Derler ki birisinden nefret ediyorsan ve bir gün onu yenemeyeceğini anladığın zaman onu sevmeye başlarsın.
Ya da tam tersi..