Zora düştüm atlattım. Dara düştüm atlattım. Bir başıma kaldım, atlattım. Kendi evim üstüme yıkıldı, atlattım. Boğazıma düğüm ettiğiniz ne varsa, atlattım. Dostumun düşmanlığını, sevenin vefakarsızlığını atlattım. Kendimle kanlı bıçaklıydım ben onu bile atlattım. Yani demem o ki; Geçiyor, her şey geçiyor, sadece bazıları çok daha zor geçiyor!