İnsan, sırf terbiyesi öyle gerektirdiği için, sırf aklı başında olduğu için, sırf başka insanların varlığının farkında olduğu için kendine dikkat eder.
Yiğitlik, cesaret... Sahi ne demekti cesaret? Hiçbir zaman anlayamamıştı ne demek olduğunu. Bazıları korkmamak diyordu. Bazıları da korksan bile yine de yola devam etmek. Ama devam etmeyip ne yapılabilirdi ki? Başka bir seçeneği var mıydı insanın?