📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okullar kapatılmamalıydı belki de çocukların geleceği endişelendirilmemeliydi.Sonumuz ne olacak sınavlar ne olacak,okullarımız bizim evimiz aslında orda büyüyor çocuklar orada eğitiliyor ve yetiştiriliyor. Ama elbette sağlık söz konusu olduğu için bu tür şeyleri aşamıyoruz. Umarım en kısa sürede bu hastalık biter bizler de eski halimize
döneriz.
Okuduğum sayfada "Acı, yanlış anlamaktır." yazıyordu. Aynı fikirde değildim. Bazen sadece yanlış anlayamayıp fazlasıyla doğru anladığımız için kesilmiyor muyduk o bıçakla?
Neden kimse kimseyi sevmiyor saymıyor dürüst bir şekilde.
Dilbazla başlanıp ardından lakayıt davranan kişilere ne denir ?
Ben bilemedim ne diyeceğimi çünkü...
Nereye böyle yayvanlaşmış nesil...
Dur yerel redaksiyonlarımdan demeç vereceğim.