Sayın hocam , bir dil öğrenmenin bir insana neler kazandıracağı konusunda ne yazıkki şimdiki nesil farkında olamamaktadır. (Almanya’da yaşayan Türk yazarımız olan Emin’e sevgi özdamar’ın annedili adlı eserini okurken şu cümle dikkatimi çekti. (Benim Lisanımda dil şu anlama gelir. Lisan. Dilin Kemiği yoktur,ama onu nereye döndürürsen oraya döner. )Özdamar Alman dilini tehlikeli bir silahı kullanır gibi kullanıyor; nasıl bir sirk cambazı aynı anda dört beş tane bıçağı yere düşürmeden havada atıp tutuyorsa, Özdamar da kelimelerden öyle yararlanıyor." Keşke dilin değeri bilinse. Teşekkürler..