layaamitaf

layaamitaf
@Proff_
Allah’ın rahmeti hayatımdaki zorluklardan daha geniştir.
Neden kimse kimseyi sevmiyor saymıyor dürüst bir şekilde. Dilbazla başlanıp ardından lakayıt davranan kişilere ne denir ? Ben bilemedim ne diyeceğimi çünkü... Nereye böyle yayvanlaşmış nesil... Dur yerel redaksiyonlarımdan demeç vereceğim.
Reklam
Okuduğum sayfada "Acı, yanlış anlamaktır." yazıyordu. Aynı fikirde değildim. Bazen sadece yanlış anlayamayıp fazlasıyla doğru anladığımız için kesilmiyor muyduk o bıçakla?
Edebiyat
Çocuklar sözlerinizi değil,ayak izlerinizi takip eder. Bıraktığınız izlere dikkat edin..
Eğitim
O, tek “Adil” olan, Hak olanı istiyor herkes için O’nun yüz isminden biri de “El-Adl “ Bu isim çok yüceltilsin.Amin.
Anne ve baba bu hayattaki en değerlilerimiz Gerisi hep boş..
Düşünce