Okullar kapatılmamalıydı belki de çocukların geleceği endişelendirilmemeliydi.Sonumuz ne olacak sınavlar ne olacak,okullarımız bizim evimiz aslında orda büyüyor çocuklar orada eğitiliyor ve yetiştiriliyor. Ama elbette sağlık söz konusu olduğu için bu tür şeyleri aşamıyoruz. Umarım en kısa sürede bu hastalık biter bizler de eski halimize
döneriz.