Prometheus

Prometheus
@Prometheus___
Deus, volo te videre me.
Bir ölüye yapılacak tek şey. Ölen kim ise, onun yaşamının müziği cenazesinde çalınmalı, diye düşün­dü. Çünkü insana doğumundan ölümüne dek bir mü­zik eşlik eder. Kimi insanların, hareketli ve neşeli; ki­milerinin ise durgun ve ara sıra coşkun oluşu, kafalarındaki müziğe ister istemez uymak zorunda oluşların­dandır. Dengesiz bir yaşamda suç, o kimsenin müziğin­dedir - ne yapsın; tabii, bir yaptığı öbürüne uymaz. iş­te bu uyuma uyumsuzluk denmesidir, kötü olan. Mü­zikte bir dakika, yaşamın bir yılına denk gelir.
Reklam
Kaybolayım, sonsuzluğu hissedeyim diye. (İnsanın içine girdi­ği her bütünün sonsuzluk taşıdığını; bu bütünün için­ de başka bir bütün bulunursa, bunun da bir sonsuzluk içerdiğini; insanın açıklayamadığı zaman sonsuz kav­ramına geldiğini - yani sonsuzu hissetmenin en bü­yük zayıflıklardan biri olduğunu, sonradan öğrendim. Siz de şimdi öğreniyorsunuz.)
Unutama­mak değil, unutmaktır acı olan.
Hayallerimizdeki an(ı)ları çalanlara...
hayal hırsızlığı; değilse, anı hırsızlığı...
İşte bir şey daha yitirdiniz, yine eksildiniz, ufalandınız.
Reklam