Olric

Olric
Olumsuz duygu ve düşünceleri kendi doğal akışına bırakarak ve bu duygu ve düşünceler varken de etkin bir şekilde yaşamımı devam ettirmeyi öğrenerek ‘mutlu ve sağlıklı’ olabilirim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaygı duymak ne iyi ne de kötüdür. Yalnızca rahatsız edici bir duygudur.
Gerçekte neler hissettiğimize dair suskunluğumuz ve çevremizdeki insanlar fark etmesin diye takındığımız sahte tavırlar “kontrol yanılsamasını” güçlendirmekten başka bir işe yaramaz.
İnsanlara karşı güçlü görünme çabası
Terapide danışanlarımdan sık sık şu sözleri duyarım: Eğer iş arkadaşlarım, ailem, dostlarım şu anlattıklarımı duysalar kulaklarına inanamazlardı. Herkes benim çok güçlü, kendine güvenli, mutlu, bağımsız olduğumu düşünüyor…
Çoğu insanın yaptığı şey
‘İçi kan ağlayan palyaço’ gibi: Çoğu insan üzüldüğünü veya mutsuz olduğunu belli etmiyor, işleri yolundaymış gibi gösteriyor.