Serideki tartışmasız en sevdiğim kitaptır. Olayların karışıklığı, Bella'nın kararsızlığını okumak güzeldi . Size tavsiyem varsa o da filmleri izlemeden önce kitapları okumanızdır. Gerçekten bariz farklar var.
"Bildiğim tek bir şey vardı, o da, onunla geçirdiğim her anın daha sonradan çekeceğim bir acıya eklendiği. Fazla stoğu kalmamış bir bağımlı gibiydim. Şimdi ne kadar kullanırsam, elimdekiler bittiğinde o kadar zor olacaktı."