Fadili

Fadili
@Psycritical
Bütün suç bende!" diye mırıldandı dişlerinin arasından. Birilerine hak etmediği değeri vermek, en ağır suçlar listesinin başında yer almalıydı...
Reklam
Benim adım AŞK! İşim olmaz cinayetle. Aynı cümlede geçemez adlarımız. Benim bulunduğum yerde o barınamaz, onun bulunduğu yerde ben barınamam.
Çok basit aslında
Kabul etmeliyiz ki aşktan meşkten çoktan vazgeçti Türk kadını. Dövmeyecek, sövmeyecek, ayrılmak istedi diye hunharca öldürmeyecek, uygar bir eş arıyor yalnızca.
Suçluyuz hepimiz! Alıştırıldık, tepkisizleştirildik, kanıksadık; korkutulduk, sindirildik...

Fadili

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2025 16:30
·
2025 7. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Reklam