Fadili

Fadili
@Psycritical
Sokrat'a "Niçin hiç kederlenmiyorsun?" diye sorarlar. O, "Kaybettiğimde beni kederlendirecek şeyler edinmiyorum" diye cevap verir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gülüşü bana kaybettiğimi sandığım her şeyi bir lahzada iade etti.
Ayağına batan dikenler aradığın gülün habercisidir.
Ders almak
Hep aynı olaylarla karşılaşıyorsun, çünkü sende hiçbir şey değişmiyor." -Stefano E. D'anna
Keder evrenseldir
İnsanlar arasındaki uygun hitap biçimi, 'hanımefendi, beyefendi'den daha çok, dert ortağım, kederdaşım şeklinde olmalıdır" der