📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah yanaklarımda kipriklerin gezintisini özlediğim kadın kokun boynumda kaldı Sevdan boğazımda tırnakların oğurliğim de saplı duruyor hala seni hissediyorum saçların akmıyor nicedir avuçlarımda bu yüzden avuç içlerimde koca bir çölün kuraklığı var yüreğimde cehennem ateşi durduramadığım bir iç savaşı var içimde çocuklar ölüyor diyorum gel bu kadar mı çok alıştın olduğun yere Aklının kapıları kilitli mi bana hiç mi gelmiyorum hiç mi çalmıyorum kapını ben senin ses tonunla gelen uykunun şevkatini özledim aramızdaki kilometrelere rağmen sana sarılmayı koklamayı hissetmeyi utana sıkıla seviyorum demeyi ve bunu işitmeye akşamüstleri yol kenarında otobüs duraklarında seni beklemeyi özledikçe ölüyor işte insan tükeniyorum hırçın dalgaların eteklerini dövdüğü gibi dağın yorgunlugu var ızerımde yok dayanabilme gücüm kırılıyorum
Birisi seni sevmediğini söylüyorsa ondan vazgeçmelisin unutmalısın alışmalısın bir daha onu aramamalısın üzerine düştükçe yalnız onu değil kendine olan saygını da kaybedersin gitmek isteyene kal deme gitmesi için küçülme onu sevdiğin kadar kendini de sevebilirsin bırak gitsin seni sevmeyen biri için kendini üzmeye değmez çünkü bazı insanlar sevilmeyi hiç hak etmez
Bence sorun benim biraz hoyrat, birazcık da kötü oluşum; çünkü birlikte geçirdiğimiz yedi yıl boyunca meydana gelen ve tekrarlanan bütün bu olaylar, benim kapıldığım bütün bu öfkeler, seni kendi canımdan daha çok sevdiğimi anlamaya yöneltti beni, hem sen beni aynı şekilde sevmesen de her halükârda beni biraz seviyorsun değil mi? Bu doğru değilse de bir gün öyle olacağı umudu kalacak hep bana, bu da yeter
Birazcık sev beni, ben sana tapıyorum.