Nefes alabiliyor, yiyebiliyor, içebiliyor, uyuyabiliyordum, nefes almamak, yememek, içmemek, uyumamak elimden gelmiyordu. Ama hayat değildi bu, çünkü beni zihnen tatmin edecek bir arzum yoktu.
Çünkü her zaman mutlu bir son vardır.
İlk olmak güzel mi bilmiyorum ama bence herkes sevdiğinin sonu olmalı.
Çünkü bazen ilk olmak bir şey kazandığın anlamına gelmez.
Sonbaharın tekrar geleceğinden emin olun ve kaldığınız tüm dersleri vermiş olacaksınız.
Tüm yarışlarda birinci olmak zorunda değilsin, sayıların ne önemi var?
Bazen sonuncu olmak dünyanın en güzel şeyidir.
Filmlerde bile önce mutlu yazmıyor, mutlu son yazıyor.
Şimdi kalemi ve kağıdı alın ve kendi mutlu sonunuzu yazın.
Çünkü her zaman mutlu bir son vardır.
İlk olmak iyi midir bilmiyorum ama bence herkes sevdiğinin sonu olmalı.
Çünkü bazen birinci olmak bir şeyleri kazandığın anlamına gelmez.
Emin ol sonbahar bir daha gelecek ve kaldığın tüm dersleri vermiş olacaksın.
Bütün yarışlarda birinci olmak zorunda değilsin, sayıların ne önemi var ki?
Bazen sonuncu olmak dünyanın en güzel şeyidir.
Filmlerde bile mutlu ilk yazmaz, mutlu son yazar.
Şimdi al eline kalemi kâğıdı ve kendi mutlu sonunu kendin yaz.
Çünkü mutlu son her zaman vardır.