Pukeleka

Pukeleka
@Pukele_ka
Kê negot ax! û neçû? Kî nebû ax... û neçû?
kou-tıp Gazi Yaşargil EAH
Amed
6 Haziran
907 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir…
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Biliyordu geleceğini, biliyordu ama, gelsindi artık
Sayfa 92 - Everest yayınları
Edebiyat
Aslını yitirene haramzade derler aslanım!
Sayfa 20 - Everest yayınları
Edebiyat
Sessizliği seviyordu o. Sessizliği, yalnızlığı…
Sayfa 18 - Everest yayınları
Edebiyat