Altını çizmeye doyamadığım.. Ahh be Dorian senle karşılıklı oturmak isterdim.. Güzelliğine ben de büyülenmek isterdim, diğer her şeyi unuturcasına.. sadece güzelliğine..
Kapıldığımız güzelliğin geçiciliğine, bizdeki olumsuz etkilerine çokça değinen bir kitap.. Sonunda en derin erkisiyle ruhumuz güzel olsun gerisi neye yarar dedirttiren türden..
Okunası güzelliklerden..
Yüreğimiz hep güzelleşsin..