Zübeydeee

Zübeydeee

, bir kitap okudu
Puan vermedi·315 syf.·
2020 4. kitabı
Ehmedê Xanî
9.3/10 · 2.709 okunma
Reklam
"Atıp kurtulmak onarmaktan iyidir, atıp kurtulmak onarmaktan iyidir, kurtulmak..."
Sayfa 71·Kitabı okudu
"Mutluluk ve erdemin sırrıdır; yapmak zorunda olduğun şeyi sevmek."
Sayfa 42·Kitabı okudu
"Sözcüklerin iyi olması yetmiyor; onları iyi bir amaç uğruna kullanmak gerekiyor."
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam