📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nina - Neden bastığım toprakları öptüğünü söyledin bana? Beni öldürmek gerek.
Öyle yorgunum ki! Dinlenebilsem, birazcık dinlenebilsem!..
Bir martıyım ben... Yok, değil, Aktristim. Ah, evet!
Martı,Anton Çehov
(Sizin de sahnede söylemek istediğiniz replikler oldu mu hiç?:)
Belki de herkes kelimeler yerine bakışlara, yüz ifadelerine, hareketlere daha çok dikkat etseydi birbirini anlamak daha kolay olurdu. Çünkü bakışlar, yüz ifadeleri ve hareketler, insanların söylediği kelimelerden daha merhametlidir.