Sîab

Kalp Beyin’e der ki: “Beni bu onulmaz derde iten sensin. Safayı sen sürdün, cefayı ben çektim. Nimet senin , zahmet benim oldu.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kalp asla unutmaz! Sevilen ölse de yok olsa da gitse de... Kalp asla unutmaz! Söylenen güzel olsa da çirkin olsa da...”
Modern zamanların en büyük vesvesesi, “benim kalbim temiz” kuruntusudur.
Maksat aşk uğruna ölmek değil, uğruna ölünecek aşkı bulmaktır.