Hüzün Ve O

Hüzün Ve O
@Quarezma
Madem sevmiyorsun Gözlerine sahip çık o zaman Dönüp dolaşıp değmesin gözlerime
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların dini kendisine çıkar olarak kullanması ne kadar doğru
Karanlık bir şehir sokakları bomboş Kulakları sağır eden bir gemi çığlığı Tek yolcusu ben Ve içimde bir sevdanın en karası Çok anlamsız bir bir sahne bu Ve bir o kadar da içler acısı Güvertedeki görevli çağırıyor Gemi kalkacak galiba Beni uğurlamaya gelmeyecek miydin Sende mi kayboldun karanlıklarda Son bir sigaram kaldı Seninle vedalaştıktan sonra rüzgara karşı içecektim Rüzgar teninin kokusunu getirecekti bana Bende hediye edecektim Gözyaşlarımı dalgalara Rüzgar geldi (ayaz gözlüm) Bak dalgalar da el sallıyor kıyıdan Karanlık bir şehir sokakları bomboş Kulakları sağır eden bir gemi çığlığı Tek yolcusu ben Ve içimde bir sevdanın en karası Canım sıkıldı sigaram da bitti Güvertedeki görevli den istesem verir mi acaba Olur da ben gittikten sonra gelirsen Üstünde elveda yazan boş sigara paketiyle vedalaşırsın İki damla gözyaşı ekleyip Hediye edersin kıyıdaki dalgalara Nacizane bu da alıntı değil Benden olsun
Aşk bir eşkıya nın hayata itirazı dır Sussa çatışma Konuşsa savaş Sevse devrim olur Farzet ki bir eşkıya yım Ve sana devrim yapıyorum