Hüzün Ve O

Hüzün Ve O
@Quarezma
Beni affetme anlama da Hayatımın özeti düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu Beni daha fazla konuşturma Ben susayım sen ağla Gusül abdesti alabileceğim kadar göz yaşı biriktir benim için Sonra beraberce çayıma siyanür karıştıralım Önce beni göm Sonra anla
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Anlatamıyorum Anlatamamanın sıkıntısı İçimdeki telaşı kat be kat artıyor Seni en çok ben seviyorum desem En başka ben seviyorum Ve en başta herkesten çok En ne en Içimden geçenleri bilse Koşup boynuma sarılır dı Oysa sadece Anlatabildiğim kadarını biliyor
Ben sana mecburum bilemezsin Adını mıh gibi tutuyorum Büyüdükçe büyüyor gözlerin Ben sana mecburum bilemezs İçimi seninle ısıtıyorum
Karanlık bir şehir sokakları bomboş Kulakları sağır eden bir gemi çığlığı Tek yolcusu ben Ve içimde bir sevdanın en karası Çok anlamsız bir bir sahne bu Ve bir o kadar da içler acısı Güvertedeki görevli çağırıyor Gemi kalkacak galiba Beni uğurlamaya gelmeyecek miydin Sende mi kayboldun karanlıklarda Son bir sigaram kaldı Seninle vedalaştıktan sonra rüzgara karşı içecektim Rüzgar teninin kokusunu getirecekti bana Bende hediye edecektim Gözyaşlarımı dalgalara Rüzgar geldi (ayaz gözlüm) Bak dalgalar da el sallıyor kıyıdan Karanlık bir şehir sokakları bomboş Kulakları sağır eden bir gemi çığlığı Tek yolcusu ben Ve içimde bir sevdanın en karası Canım sıkıldı sigaram da bitti Güvertedeki görevli den istesem verir mi acaba Olur da ben gittikten sonra gelirsen Üstünde elveda yazan boş sigara paketiyle vedalaşırsın İki damla gözyaşı ekleyip Hediye edersin kıyıdaki dalgalara Nacizane bu da alıntı değil Benden olsun
Aşk bir eşkıya nın hayata itirazı dır Sussa çatışma Konuşsa savaş Sevse devrim olur Farzet ki bir eşkıya yım Ve sana devrim yapıyorum