....beratlı ilaçlara güvensizliği her seferinde biraz daha artıyor, cerrahinin yaygınlaştığını dehşetle görüyordu. "Bistüri, tıbbın başarısızlığının en güçlü kanıtıdır. " diyordu.
Ölümün eşiğine dek, pazartesiden cumartesine her gün saat tam sekizde çalışma odasında bir saat oturup Tıp Okulu'nda verdiği genel klinik dersini hazırlıyordu.