Bir beyin cerrahı olmasam da,çene cerrahı olarak hastaları tedavi ettikten sonra onların gözündeki gördüğüm mutluluk kesinlikle paha biçilemez,harika bir kitap gerçekten neler yaşadığımızı(yaptığımız işlemler ölüm riski taşımasa da) hemen hemen anlatmış,yorucu nöbetler egoist uzmanlar ve hocalar yorucu uykusuz saatler vs.