Betül

...şu yargıya vardım ki, başkalarıyla benim aramda korkunç uçurum var, anladım, elden geldiğince susmam gerek, elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve şimdi yazmaya karar vermişsem, bunun tek nedeni kendimi gölgeme tanıtmak isteğidir.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Kalemim bir tek seni yazamadı Dilim bir tek sana konuşamadı Nedendir? hiç bilmiyorum, Ben senin karşında, susmayı öğrendim...
Şiir

Betül

, bir kitap okudu
8/10
·144 syf.·
26 saatte okudu
·
2024 99. kitabı
Bleda Yaman
9.3/10 · 178 okunma
Karanlığın adamlarıyız Mahbube, geceye düşkünlüğüm bu yüzden. Bu yüzden dolunaya tutkunluğum, şiire sığınmam... Sûkûnete iştirakım bu yüzden!
Şiir