"...Eğer bir şeyi sevmediysem sevmedim demektir, o kadar. Şu güneşin altındaki hiçbir sebep sadece türdeşlerim çoğunluk olarak onu beğeniyor veya beğenilmesi gerektiğine inanıyor diye o beğeniyi benim de taklit etmemi gerektirmez. Hoşlandığım ya da hoşlanmadığım şeylerde modayı takip edecek değilim."
Ben kazanamamaktan değil, elimden geleni yapmamaktan korkardım. Eğer elimden geleni
yaptığıma inanmışsam, gerisi pek önemli değildi benim için. Hayat bu, her zaman her şeyi başaramayabilir insan.