"Korku, cezadan çok daha beterdir. Çünkü ceza bellidir. Ağır da olsa hafifte, hiç bir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir."
"Korku, cezadan çok daha beterdir. Çünkü ceza bellidir. Ağır da olsa hafifte, hiç bir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir."
"Korku, cezadan çok daha beterdir. Çünkü ceza bellidir. Ağır da olsa hafifte, hiç bir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir."