Sadece ödevim uğruna ve toplumdaki yerimin gereğine uyarak bu iyilik anını kaçırmak, kötüler sırasında yer almak zorunda kaldım. İyiliğin şerefi başkalarına düştü, bana yalnızca kötülük kaldı.
-Şeytanın romatizması mı olurmuş?
+ Bazen insanlaştığıma göre neden olmasın? Maddi bir vücutla beraber bütün özelliklerine de sahip olurum. Şeytanım ben ve insanlara ait hiçbir şeyi kendime yabancı saymıyorum.
Eğer yalnız yaşamaya alışırsan korkulacak hiçbir şey yoktur.
Ölümü bile gülümseyerek karşılarsın.
Ama atının ölümüne dayanamadın dedim ona.
Doğru dedi. Sonra ekledi: Ama ölen ben değildim.