Rabia Nur Sultan

Rabia Nur Sultan
@RabiaNurSultan
İzmir
11 Kasım 1998
13 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Yine içimiz ısınıyor
Ben bir kağıdım, içi boş . Beni okuma beni yaz. Yaz ki sadece sen okuyasın. Yaz ki gökyüzüm filizlensin.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer gençliğin ruhunu tarım yapılmayan bir tarla gibi kendi haline bırakırsanız, orda ısırgan otları ve dikenler yetişir.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Edebiyat
Çok güzel yerleri hakediyorsun
Şimdi saçma sapan bir evin en ücra köşesindeyim. Sağımda yalnızlık solumda hayaller .Her ikiside lise terk.
Edebiyat
Nasıl bir anlatımdır böyle!!!
Dışarıdaki insanların suretine büründü yüzün gözün. Belki de ben bekliyorum diye herkes sana büründü. Ama hiçbiri sen olmayacak kadar soğuk.
Edebiyat
Nasıl da Naifsin Sen
Aşk bu dünya da yaşanabilecek en güzel semtin adıdır aslında.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat